SINnig Prikbord

marsha
19-07-2010 | 16:31

Sinnig Prikbord!

MegaSIN’s eigen Marktplaats! Dringend op zoek naar een vintage cocktailjurk of die uitverkochte herdruk van dat klassieke boek? En wie o wie heeft een kopie van het 6e en laatste seizoen van The L Word? Voor dat soort (on)SINnige oproepjes en veel meer kun je hier terecht!

sarah
19-07-2010 | 16:51
weet iemand een fantastische dragqueen?

badeendje_
04-08-2010 | 14:24
Kaartje over voor op de boot zaterdag....
35 euro!

kanariebips
04-08-2010 | 19:40
badeendje:
Ik wil je kaartje hebben. Als ie er nog is tenminste.
Laat het me svp zsm weten.

Groetjes

micky
05-01-2011 | 13:55
Ik ben nog nooit op een Sinparty geweest, maar ik heb zojuist een kaartje voor de Sinparty op 4 maart 2011 weten te bemachtigen. Ik heb aleen niet zulke spannende en open-minded vriendinnen die mee willen, dus...wie heeft er zin om met mij mee te gaan? Omdat ik een early-bird was mag ik gratis een introducee meenemen! Heb je belangstelling, regaeer dan zodat we contact kunnen leggen. Ik heb in ieder geval hééél veel zin in de party. Wie weet houden we hier een leuke vriendschap aan over!

claudipl
06-01-2011 | 08:21
Je kan altijd nog met mij mee naar binnen hobbelen..

Giovanna
20-02-2011 | 23:03
Ik wil wel mee naar de Sin party. Ben er ook nog nooit geweest, maar het ziet er leuk uit!
Ik hoor het wel als je nog niemand hebt, Groetjes Giovanna

alexandra@onsleven.com
04-07-2011 | 10:01
Hoi lieve SINners,

Ik heb een early bird kaartje voor de SIN International Party van 23 juli in Lantaren Venster.
Wie heeft hier belangstelling voor?

xxx
Alexandra

giovanna0000@gmail.com
19-07-2011 | 10:24
Hallo medesinners,
Is er iemand die voor aanstaande zaterdag nog een "date" zoekt? Nee hoor, grapje, maar ik zoek wel serieus iemand (of meerdere) om mee naar de party te gaan... Mijn vriendinnen zijn namelijk ook niet zo open-minded en ik vind het niet leuk om alleen te gaan.
Groetjes en hopelijk tot zaterdag!!

Hippert
06-09-2011 | 16:42
Hoi,

eigenlijk wil ik op iets reageren, maar wil ik mij aanbieden voor als er weer een feest is voor werkzaamheden (het liefst de dranken inschenken/tappen) achter de bar, dat lijkt me namelijk erg leuk!

Ik hoor het wel als de organisatrice, mij ndig heeft!!!!!!!!!!!!!!!!

groet Cindy
autumwinter@live.nl